més enllà dels nou mesos

octubre 8, 2005 § 1 comentario


Estreno blog, i encara no se com fer-m’ho per posar els accents. No m’ho tingueu en compte, que encara no he fet deu mesos…
En aquest espai m’agradaria explicar-vos cosetes del meu dia a dia, com per exemple… que avui he tastat la pizza per primera vegada! Com us ho dic, en petits trocets dec haver-me menjat uns 2 centimetres quadrats! Una altra cosa que tambe m’agrada rosegar aquests dies i ma mare no sap com fer-s’ho per aturar-me es la barana del llit i la meva cadira… i es que no se que fer amb aquestes dues dentasses que tinc!
Tambe m’agrada banyar-me i ahir em van dur a una piscina de debo per primer cop! L’aigua estava una mica mes freda que la de la banyera de casa i els primers minuts no van ser gaire agradables, pero quan m’hi vaig fer… ha! m’havieu d’haver vist!
Camino a quatre potes i vaig on vull. M’encanta jugar amb els cables de l’ordinador i els petits transformadors que corren per casa. Sempre em renyen quan m’hi acosto pero de poc serveix perque, evidentment, no entenc perque no hauria d’acostar-m’hi. Tampoc se perque es mosquejen tant quan miro d’anar a buscar les meves juguines preferides, que son (en aquest ordre): la galleda de les escombraries, les portes de l’armari on puc jugar a enganxar-me els dits (que passa son meus, no?!), els CDs del prestatge (aquests si que me’ls deixen tirar per terra), el motxo brut de fregar, aquell endoll de la llumeta, el prestatge de les patates (m’agrada llepar-les)… els boligrafs, els diccionaris, els papers (nomes documents importants, es clar), etc.
D’aqui a poc anire a dormir aixi que m’acomiado de vosaltres, ja sabeu on trobar-me.
Petons!
§ Una respuesta a més enllà dels nou mesos

  • nuria dice:

    First post ever!
    Mi primera entrada en un blog… Para mí esto era algo taaaan experimental (y yo taaaan cretina) que tuve que ponerlo en boca de mi hija de 9 meses para tener el valor de publicarlo.
    Mi hija es mi fuerza.
    Ella me da, día a día, el coraje que a mí me falta de fábrica.
    Por ella inicié hace 7 años mi primer (intento de) blog. Por ella abrí mi (nuestra) tiendecita en Etsy. Ella me lleva de la mano, con su calma, y yo la sigo anonadada.

    Me gusta

Dime cositas

¿Qué es esto?

Actualmente estás leyendo més enllà dels nou mesos en CON GORRO . . . Y A LO LOCO.

Meta

