La Trobada

julio 28, 2010 § Deja un comentario

A una setmana de retrobar-nos com a pack familiar, s’ha de produir avui una nova trobada, esperada, imaginada però mai efectuada. Avui per fi ha arribat el dia.

Si feu clic aquí veureu el que passava fa tres estius… Avui, pràcticament tres anys després d’aquella trobada virtual, podrà finalment produir-se una trobada real entre aquestes germanes que no es coneixen més que d’oïdes.
Evidentment tothom està molt excitat entorn a aquest encontre… En aquests moments el pare i l’àvia de les nenes són a l’aeroport de Frankfurt esperant l’arribada d’un avió procedent de Nagoya.

La Nina té moltes ganes de conèixer a la Sara, entén que tenen el mateix pare, mateixos Oma i Opa però mares diferents. Comprèn que els avis de Barcelona són els meus pares, però ha volgut confirmar avui si la tieta Marta també era de la Sara o només seva… i em pregunta que jo a qui estimo més de les dues nenes!

Per a mi és tot un misteri el com es desevoluparan els aconteixements… La Sara tenia un parell d’anys la última vegada que la vaig veure. Era una nena encantadora. Vam passejar per una platja, em va ensenyar a dir estrella de mar en la seva llengua, vam acaronar un gos salsitja i va seure a la meva falda per prendre un refresc…

Ara en té 9, tota una noieta… tot un repte!

Dime cositas

¿Qué es esto?

Actualmente estás leyendo La Trobada en CON GORRO . . . Y A LO LOCO.

Meta

