pels meus companys i amics del Consorci

septiembre 13, 2010 § Deja un comentario

Holaaa!! Heu de saber que m’agradaria escriure-us a tots e-mails molt llargs explicant-vos com ens va però, encara que us sembli mentida, no tinc temps d’escriure tant com voldria!! inventar-se una vida nova és una feina de 24 hores!!

Avui acabo de deixar a la Nina a l’escola, bé a la llar d’infants, que el que es diu escola de debò la començarà l’any vinent. Ella, i el seu papa, han dormit com soques però jo m’he passat la nit en blanc! jo! sense poder dormir… increible! (és una de les meves activitats preferides) però de debò que no he aclucat l’ull…

Ara, tot prenet-me un cafè al balcó, mirant com treballen els operaris de l’obra d’aqui al davant (amb els seu casc i el seu impermeable groc), no he pogut evitar pensar en com n’és d’inspirador aquest canvi de perspectiva. Després de més de dos anys vivint les obres des del seu interior, veure aquestes grues i aquest moviment em desperta una extranya nostàlgia i em fa pensar en vosaltres que, molt probablement, en aquests moments dueu unes botes plenes de fang, mireu de no caure pel forat de l’ascensor o feu que sí amb el cap al que explica algún tècnic i/o futur usuari en una reunió que ja dura massa.

Passejant per aquí, et creues constantment amb famílies que parlen altres llengües. No és extrany ser extranger en aquesta ciutat. Començo a pensar que l’extrany són les famílies en que tots el membres són alemanys! L’escola de la Nina n’és un exemple. Diria que la majoria dels nens i nenes del grup pertanyen a famílies mixtes. Una mare sueca, un pare italià, una mare islandesa, un pare canadenc, una mare barcelonina –moi…– (i els que em falta per conèixer!), tots ells emparellats amb alemanys. Així doncs, aquí no som cap excepció. Segons la Wikipèdia, hi ha 1,35 milions d’habitants… aquesta ciutat una mica més petita pel que fa a població que Barcelona,  promet ser un bon lloc per viure-hi.

Apa doncs, sapigueu que estem bé i il.lusionats i que, de tant en tant, pensem en el que hem deixat a enrera. Espero que esteu tots bé i que seguiu contribuint a aixecar el pais i ajudar al desenvolupament de l’economia catalana i per extensió l’espanyola, tal com postula la casa, que bona falta fa.
😉

Fins aviat! Una abraçada!

Dime cositas

¿Qué es esto?

Actualmente estás leyendo pels meus companys i amics del Consorci en CON GORRO . . . Y A LO LOCO.

Meta

