dolça quotidianitat

octubre 19, 2010 § 5 comentarios

Sembla que poc a poc la cosa va prenent forma, els objectes van trobant el seu lloc i la quotidianitat es va instal·lant a casa nostra de nou (o per fi!). La Nina va al Kindergarten i assisteix dos cops per setmana a un curs de preparació per l’escola per a nens vinguts de fora, pre-requisit per entrar a l’escola a l’any vinent. El Dirk treballa, i treballa i d’aquí a dues setmanes l’envien al Japó (concidint -feliçment- amb l’aniversari de la Sara!) i jo miro de posar oli al meu rovellat alemany entre converses amb les mares, amb les senyoretes, amb els nens i amb els meus companys de les classes de dibuix i pintura, a les que m’he apuntat!! I és que ja feia temps que li tenia ganes! Vés per on que per fi i, com qui diu, per casualitat he trobat un lloc prop de l’escola de la Nina a on a banda d’espavilar-me amb l’idioma, m’he d’espavilar amb el pinzell. No us esvereu. No he decidit donar-me a la bona vida però en l’impàs entre Barcelona i Munich, i abans d’iniciar la caça i captura de feina i llençar-me de nou a la piscina de l’estrés, m’he volgut regalar aquest caramelet… M’estic justificant??? M’estic justificant!!! Som uns degenerats… per què ens hem de justificar de tot?

Ah! per cert, el capítol anterior va quedar així…

evidentment, no hi va haver cap ambulància, però a la ment de la Nina (i al seu dibuix) sí, i era groc i duia una sirena i corria molt i, a més, no hi ha res que una bona tirita no pugui solucionar… així doncs, aquí va concloure la història per ella i no hi va haver més preguntes (per sort).

§ 5 respuestas a dolça quotidianitat

Dime cositas

¿Qué es esto?

Actualmente estás leyendo dolça quotidianitat en CON GORRO . . . Y A LO LOCO.

Meta

