sabates de pensar

octubre 27, 2010 § Deja un comentario

Tot és a dins, només cal deixar-ho sortir. (Toma pensamiento del día!)
Escriure ve a ser com pensar en veu alta. Quan penses en veu alta, quan t’expliques les coses a tu mateixa, quan verbalitzes un pensament, aquest es fa real, es fa present. Si, a més a més, ho escrius, deixes testimoni de que el pensament ha existit (ya ves). La quantitat d’idees que se’ns escapen entre els caps de la gent apretada al metro, o entre les cames de les senyores que seuen a l’autobús, o a la dutxa (moment de gran clarividència, la dutxa)…!!

Me n’adono que els pensments més frescos o genuïns, o els que més m’atrapen són els que em venen al cap quan camino ràpid pel carrer, quan corro! (segurament serà una qüestió de circulació, d’irrigació del cervell? perque suposo que és allí, al cervell, a on s’estructuren els pensaments, tot i que estic convençuda que els més potents, els que mouen el món -o els nostres petits móns- s’originen a l’estómag.

Un moooolt bon amic em va dir que havia entrat al blog i que hi “escrivia molt!” (no sé si amb això volia dir massa 🙂 je! però vaja, tant si us agrada com si no, a mi m’està resultant terapeutic!! Sou ben lliures de llegir-me o no (només faltaria, oi?) però per mí, fer això és com activar el canal Barcelona, com xerrar amb els de casa prenent un cafetó, després de tot un dia obrint molt els ulls (és que si obres molt els ulls t’entenen millor…)
Així doncs, como del barco de Chanquete, no me moverán! i aquí estaré donant la pallisa a qui em vulgui llegir! Escopint aquí tot el que em passi pel cap perquè, com en tants altres casos… millor fora que dins!

🙂 Au, que descanseu, bona nit!
Petonets!!

(Oju! M’estaré guillant?)

Dime cositas

¿Qué es esto?

Actualmente estás leyendo sabates de pensar en CON GORRO . . . Y A LO LOCO.

Meta

