Soft Cube

marzo 15, 2012 § Deja un comentario

Com a tothom, al punt i al ganxet m’hi van iniciar les meves àvies (i besavia!). Ma mare també n’ha fet de ganxet… que jo recordi l’últim unes puntes pel sofà que li van donar tanta feina que penso que va plegar! i ma germana s’està fent un vestidàs per l’estiu amb les agulles de fer mitja!

La meva filla em va fer tornar al punt fa set anys i ara acaba d’aprendre’n ella! El meu fill m’ha fet tornar recentment al ganxet… Què ho deu fer que les criatures ens retornen als nostres ancestres?

Acabo de completar la meva primera joguina de ganxet (tècnicament seria la segona, però donat que la primera encara la tinc a mitges… direm que es la primera). El meu fill no n’ha fet gaire cas, us he de ser sincera… li fa més gràcia la corretja de la càmara de fotos. Tinc necessitat d’ensenyar-li a algú més, donat que ell n’ha passat olímpicament. I doncs, aquí està.

Dime cositas

¿Qué es esto?

Actualmente estás leyendo Soft Cube en CON GORRO . . . Y A LO LOCO.

Meta

