Etsy, la Irina i jo

abril 22, 2013 § Deja un comentario

La Irina és una noia catalana que viu a Irlanda. Ens hem conegut a través de Etsy i hem descobert que tenim unes quantes coses en comú, entre elles que ens agrada fer coses amb les mans.

Ella és una artista del patchwork, que amb quatre pedaços de camises arreplegades et munta unes geometries fantàstiques. Té un blog anomenat El petit Taller on comparteix, principalment, les seves obres de costura, que són sobretot cobrellits com el de la foto (quilts). Aquí ens explica per què els quilts són tan especials.

Bé, doncs em plau comunicar-vos que aquesta noia tan traçuda m’ha dedicat un espai al seu blog, on m’hi trobareu, fent veure que sé del que parlo i on també tindreu l’ocasió de participar en el SORTEIG d’una peça feta per mi!

🙂

Etiquetado:, , ,

Dime cositas

¿Qué es esto?

Actualmente estás leyendo Etsy, la Irina i jo en CON GORRO . . . Y A LO LOCO.

Meta

